Kontaktní údaje

VeaCom s.r.o.

Strakonická 3367 A1
Praha 5, 150 00

IČO: 27581063
DIČ: CZ27581063

+420 255 739 707

(Po – Pá: 9:00 – 16:00)

Často kladené otázky

Co nabízíme?

Nabízíme vám za výhodné ceny širokou nabídku sortimentu od IT, chytré elektroniky až po ochranné oděvy a zdravotní pomůcky.

Máte oprávnění rychlotesty a ochrany úst a nosu prodávat?

Ano, jsme schváleným distributorem státního ústavu
pro kontrolu léčiv. Certifikáty rychlotestů a respirátorů naleznete pod obrázky daných produktů.

Jaké je minimální objednávací množství?

Minimální množství je uvedené u konkrétního produktu.
Některé zboží lze objednat pouze vícekusové a bude Vám dodáno v původním balení/kartonu.

Poskytujete dopravu zdarma?

Ano

Kde si mohu zboží vyzvednout?

Objednané zboží Vám dodáme až do domu nebo do Vaší firmy.

Jaká je doba dodání?

Objednávku vám doručíme do druhého dne od potvrzení objednávky v případě, že zboží máme skladem a pokud není v detailu objednávky uvedeno jinak. Standardně do 2–5 pracovních dní.

V případě, že je součástí objednávky více různých položek, odpovídá dodací lhůta nejdelší lhůtě dodání.

Jakmile bude zboží na cestě k Vám, obdržíte e-mail Potvrzení o odeslání s číslem zásilky.

V případě dodání na soukromou adresu Vás bude doručující řidič telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy informovat o přibližném čase doručení.

Mohu změnit termín nebo adresu dodání?

Ano, můžete.

Pokud Vám datum nebo adresa doručení nevyhovuje, můžete si tyto údaje změnit dle podmínek dopravce, který zásilku doručuje. Naleznete na příslušných webových stránkách konkrétního dopravce.

Aby mohla být změna provedena, bude potřeba zadat číslo zásilky a speciální PIN. PIN k zásilce obdržíte od dopravní společnosti v e-mailu, ve kterém vás informuje o předpokládaném termínu doručení zásilky.

Doručujete zboží i do zahraničí?

V současné době nabízíme přepravu po České republice a na Slovensko.

Co mám dělat, když objednávka nepřijde celá?

Pokud v zásilce nenaleznete všechny objednané výrobky, zkontrolujte nejprve ve svém osobním účtu nebo emailu, zda Vaše objednávka nebyla rozdělena na několik dodávek, tuto informaci obdržíte emailem v okamžiku expedice zboží.

Pokud je Váš balík přesto nekompletní, omlouváme se za vzniklou nepříjemnost. Prosím, kontaktujte nás telefonicky nebo emailem.

Proč zasíláte objednávku ve více zásilkách?

Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. V některých případech nás právě tato předsevzetí vedou k tomu, že zboží zasíláme ve více balících. Zboží totiž máme umístěno ve více skladech a chceme, abyste nečekali na část zboží déle, než je nutné. Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte třeba pracovní obuv a elektro produkt, zřejmě se dočkáte dvou zásilek.

Samozřejmě ale platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši.

Co se stane, když se zásilka nepodaří příjemci doručit?

Standardně probíhají dva doručovací pokusy, pokud není ani jeden úspěšný, zásilka je uskladněna po dobu max. 5ti pracovních dnů na depu. Pokud se příjemce neozve, balík je vrácen zpět odesilateli.

Mohu si objednat zboží na dobírku?

Bohužel, tuto variantu platby neumožňujeme.

Lze si vybrat konkrétního dopravce?

Volba dopravce není v tuto chvíli možná.

Jelikož dodáváme z více skladů, dopravce určuje daný sklad dle možností.
Doručení můžete očekávat od dopravců:
DPD, PPL, GLS, Česká pošta, Zásilkovna, WEDO – po potvrzení objednávky budete informováni.

Mohu zakoupené zboží vrátit/vyměnit?

Ano, zakoupené zboží lze vrátit do 14 dní.
Více informací naleznete v odkazu níže:
(vložit odkaz na zápatí – Vrácení a výměna zboží)

Jaká je délka záruční lhůty u zakoupeného zboží?

Spotřební zboží můžete dle zákonných povinností reklamovat během 24 měsíců od jeho převzetí nebo v prodloužené lhůtě uvedené u výrobku.

Zboží mi bylo doručeno poškozené již od dopravce, jak mám postupovat?

Bylo vám dodáno zboží poškozené již po rozbalení zásilky, nebo balíček je viditelně poškozen (promáčklý karton, promočen, přelepen či rozlepen) ?
Při převzetí zásilky nejdříve zkontrolujte, zda zásilka nejeví viditelné známky poškození. Zásilku odmítněte a reklamaci nahlaste přímo kurýrovi, případně zkontrolujte obsah.
V případě poškozeného zboží, prosíme o fotodokumentaci a s vašimi údaji o objednávce, včetně sledovacího čísla dopravce zašlete na náš email: info@veamedical.cz

Mohu změnit nebo stornovat objednávku?

Odeslaná objednávka je krátce po přijetí v našem systému předána na kolegy v našich logistických centrech, kteří se postarají o její kompletaci. Zásilku není možné v tomto okamžiku z technických důvodů již měnit.

Odstoupit od smlouvy můžete tak, že zásilku nepřijmete nebo ji vrátíte.

Jak poznám, že byla objednávka přijata?

Jakmile přijmeme Vaši objednávku, odešleme Vám e-mail Potvrzení o obdržení objednávky.

Pokud ani po několika hodinách od nás potvrzení neobdržíte, zkontrolujte nejprve, zda se e-mail neskrývá v nevyžádané poště (tzv. spamu).

Pokud ani zde potvrzení nenajdete, kontaktujte nás prostřednictvím emailu. Budete požádán/a k uvedení čísla objednávky, které naleznete ve svém osobním účtu. Pokud jste nakupoval/a bez registrace jako host, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.

Slevové kódy a poukazy

Slevový kupón je možné uplatnit v nákupním košíku. Slevový kód je nutné vložit do příslušného políčka a potvrdit tlačítkem „Použít kupon“. Systém následně potvrdí úspěšné uplatnění kódu, nebo informuje o jeho zamítnutí.

Při zadávání kupónů je nutné dodržovat malá a velká písmena.

Mohu zásilku během doručování sledovat?

Ano. Jakmile uskutečníte objednávku přepravy a uhradíte ji, po připsání částky na náš účet obdržíte email s fakturou a odkazem, pomocí kterého můžete kdykoliv sledovat aktuální stav. Zásilku také můžete sledovat po přihlášení ve vašem účtu.

Jaké jsou způsoby platby?

  • Platba převodem předem
  • Okamžitý převod peněz z účtu
  • Platba platební kartou předem
  • PRO FIRMY platba na fakturu

Poptávkový formulář

Potřebujete odebrat více kusů nebo se poptat na zboží, které nemáme v naší nabídce? Využijte našeho formuláře a my se vám ozveme s nezávaznou nabídkou. Umíme pro vás připravit zajímavé ceny.

Nabídkový formulář

Máte zboží anebo nabízíte službu, kterou byste nám rádi nabídli? Využijte našeho formuláře a my se vám ozveme.