Kontakt
VeaCom s.r.o.
Strakonická 3367 A1 Praha 5, 150 00
IČO: 27581063 DIČ: CZ27581063
info@veashop.cz
+420 255 739 707
(Po – Pá: 9:00 – 16:00)Co nabízíme?
Jaká je doba dodání?
Objednávku vám doručíme do druhého dne od potvrzení objednávky v případě, že zboží máme skladem a pokud není v detailu objednávky uvedeno jinak. Standardně do 1-2 pracovních dní.
Jakmile bude zboží na cestě k Vám, obdržíte e-mail Potvrzení o odeslání s číslem zásilky.
V případě dodání na soukromou adresu Vás bude doručující řidič telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy informovat o přibližném čase doručení.
Poskytujete dopravu zdarma?
Ano
Jaké je minimální objednávací množství?
Minimální množství je uvedené u konkrétního produktu.
Některé zboží lze objednat pouze vícekusové a bude Vám dodáno v původním balení/kartonu.
Lze si vybrat konkrétního dopravce?
Volba dopravce není v tuto chvíli možná.
Jelikož dodáváme z více skladů, dopravce určuje daný sklad dle možností.
Doručení můžete očekávat od dopravců:
DPD, PPL, GLS, Česká pošta, Zásilkovna, WEDO – po potvrzení objednávky budete informováni.
Kde si mohu zboží vyzvednout?
Objednané zboží Vám dodáme až do domu nebo do Vaší firmy.
Mohu změnit termín nebo adresu dodání?
Ano, můžete.
Pokud Vám datum nebo adresa doručení nevyhovuje, můžete si tyto údaje změnit dle podmínek dopravce, který zásilku doručuje. Naleznete na příslušných webových stránkách konkrétního dopravce.
Aby mohla být změna provedena, bude potřeba zadat číslo zásilky a speciální PIN. PIN k zásilce obdržíte od dopravní společnosti v e-mailu, ve kterém vás informuje o předpokládaném termínu doručení zásilky.
Mohu zásilku během doručování sledovat?
Ano. Jakmile uskutečníte objednávku přepravy a uhradíte ji, po připsání částky na náš účet obdržíte email s fakturou a odkazem, pomocí kterého můžete kdykoliv sledovat aktuální stav. Zásilku také můžete sledovat po přihlášení ve vašem účtu.
Co se stane, když se zásilka nepodaří příjemci doručit?
Standardně probíhají dva doručovací pokusy, pokud není ani jeden úspěšný, zásilka je uskladněna po dobu max. 5ti pracovních dnů na depu. Pokud se příjemce neozve, balík je vrácen zpět odesilateli.
Doručujete zboží i do zahraničí?
V současné době nabízíme přepravu po České republice.
Co mám dělat, když objednávka nepřijde celá?
Pokud v zásilce nenaleznete všechny objednané výrobky, zkontrolujte nejprve ve svém osobním účtu nebo emailu, zda Vaše objednávka nebyla rozdělena na několik dodávek, tuto informaci obdržíte emailem v okamžiku expedice zboží.
Pokud je Váš balík přesto nekompletní, omlouváme se za vzniklou nepříjemnost. Prosím, kontaktujte nás telefonicky nebo emailem.
Mohu zakoupené zboží vrátit/vyměnit?
Ano, zakoupené zboží lze vrátit do 14 dní.
Více informací naleznete v odkazu níže:
(vložit odkaz na zápatí – Vrácení a výměna zboží)
Jaká je délka záruční lhůty u zakoupeného zboží?
Spotřební zboží můžete dle zákonných povinností reklamovat během 24 měsíců od jeho převzetí nebo v prodloužené lhůtě uvedené u výrobku.
Zboží mi bylo doručeno poškozené již od dopravce, jak mám postupovat?
Bylo vám dodáno zboží poškozené již po rozbalení zásilky, nebo balíček je viditelně poškozen (promáčklý karton, promočen, přelepen či rozlepen) ?
Při převzetí zásilky nejdříve zkontrolujte, zda zásilka nejeví viditelné známky poškození. Zásilku odmítněte a reklamaci nahlaste přímo kurýrovi, případně zkontrolujte obsah.
V případě poškozeného zboží, prosíme o fotodokumentaci a s vašimi údaji o objednávce, včetně sledovacího čísla dopravce zašlete na náš email: info@veamedical.cz
Mohu změnit nebo stornovat objednávku?
Odeslaná objednávka je krátce po přijetí v našem systému předána na kolegy v našich logistických centrech, kteří se postarají o její kompletaci. Zásilku není možné v tomto okamžiku z technických důvodů již měnit.
Odstoupit od smlouvy můžete tak, že zásilku nepřijmete nebo ji vrátíte.
Jak poznám, že byla objednávka přijata?
Jakmile přijmeme Vaši objednávku, odešleme Vám e-mail Potvrzení o obdržení objednávky.
Pokud ani po několika hodinách od nás potvrzení neobdržíte, zkontrolujte nejprve, zda se e-mail neskrývá v nevyžádané poště (tzv. spamu).
Pokud ani zde potvrzení nenajdete, kontaktujte nás prostřednictvím emailu. Budete požádán/a k uvedení čísla objednávky, které naleznete ve svém osobním účtu. Pokud jste nakupoval/a bez registrace jako host, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.
Slevové kódy a poukazy
Slevový kupón je možné uplatnit v nákupním košíku. Slevový kód je nutné vložit do příslušného políčka a potvrdit tlačítkem „Použít kupon“. Systém následně potvrdí úspěšné uplatnění kódu, nebo informuje o jeho zamítnutí.
Při zadávání kupónů je nutné dodržovat malá a velká písmena.
Jaké jsou způsoby platby?
- Platba převodem předem
- Okamžitý převod peněz z účtu
- Platba platební kartou předem
- PRO FIRMY platba na fakturu
Mohu si objednat zboží na dobírku?
Bohužel, tuto variantu platby neumožňujeme.