Úvod IT PC a Notebooky Rozšíření záruky k PC a NTB HP CPe – HP 1 year Post Warranty Active Care Next Business Day Notebook HW Supp (3-3-0)
HP CPe – HP 1 year Post Warranty Active Care Next Business Day Notebook HW Supp (3-3-0)
HP Active Care umožňuje IT oddělení dosáhnout optimální doby provozu a nabízí podporu pro rychlé řešení potíží se zařízeními HP.[1,2] Se vzdálenou technickou podporou, prediktivními analýzami stavu zařízení, službami nápravy a reakcí u zákazníka další pracovní den budou zaměstnanci stále produktivní, ať jsou v kanceláři nebo na cestách.
Vaše cena vč. DPH
1 424 Kč s DPH
Popis
HP 1 year Post Warranty Active Care Next Business Day Notebook HW Supp
Parametry
|
Typ podpory |
Active Care |
Trvání |
1 year |
Doba odezvy |
Next business day response |
Časové pokrytí |
Standard workdays – 9 hours |
Servisní místo |
Remote and Onsite |
Způsob služby |
Onsite and Predictive Support |
Záruka |
Post warranty |
Typ služby Care Pack |
Electronic |
Doba krytí (měsíc) |
12 |
Typ produktu |
Care Pack |
|
Funkce služby, záhlaví |
Prediktivní a proaktivní výstrahy a oznámení HP TechPulse |
Funkce služby, záhlaví |
Sledování stavu hardwaru nabízí rychlé a aktualizované kontroly stavu všech zařízení |
Funkce služby, záhlaví |
Informace o hardwaru zařízení – včetně BIOSu a aktualizací firmwaru |
Funkce služby, záhlaví |
Automatické tikety pro pevné disky a baterie potřebující výměnu |
Nadpis |
Rychlé doby odezvy |
Hlavní prodejní argument |
S nástrojem HP TechPulse můžete optimalizovat dobu provozu využitím prediktivní analýzy a proaktivních přehledů. Když má IT oddělení přehled o stavu zařízení HP každého zaměstnance, může rychleji identifikovat potřebné opravy a provádět výměny. |
Nadpis |
Rychlá řešení |
Hlavní prodejní argument |
Pomozte omezit prostoje zařízení pomocí automatického vytváření případů, které při zjištění problému otevře případ a IT oddělení zahájí plán opravy. |
Nadpis |
Vysoká doba provozu |
Hlavní prodejní argument |
Spolehněte se na rychlou, spolehlivou reakci a řešení problémů i v době, kdy dochází k nárůstu práce na dálku. Služba HP Active Care spouští zákaznickou podporu HP, která urychluje diagnostiku problémů a poskytuje řešení s cílem pomoci zákazníkům rychle obnovit provoz. |
|
Typ služby Care Pack |
Electronic |
Časové pokrytí |
Standard workdays – 9 hours |
Trvání |
1 year |
Servisní místo |
Remote and Onsite |
Typ produktu |
Care Pack |
Doba odezvy |
Next business day response |
Způsob služby |
Onsite and Predictive Support |
Typ podpory |
Active care |
Poznámky
Právní omezení
Technické specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. Obsah aktuálního balení se může lišit i v závislosti na datu prodeje. Obrázky mají pouze informativní charakter.